Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Να νιώθεις... να γελάς... αυτή είναι η μουσική της ψυχής

Μικρέ πρίγκιπα κατάλαβα έτσι λίγο-λίγο τη μικρή μελαγχολική σου ζωή.
Για πολύ καιρό δεν είχες άλλη διασκέδαση από το να χαίρεσαι τα υπέροχα χρώματα που σκόρπιζε βασιλεύοντας ο ήλιος.
Έμαθα τούτη την καινούρια λεπτομέρεια το πρωί της τέταρτης μέρας όταν μου είπες:
-Πολύ μου αρέσουν τα ηλιοβασιλέματα! Πάμε να δούμε ένα ηλιοβασίλεμα; 

-Μα πρέπει να περιμένουμε.
-Να περιμένουμε τι;
-Να περιμένουμε μέχρι να πέσει ο ήλιος
Στην αρχή φάνηκες να ξαφνιάζεσαι κι ύστερα γέλασες με τον ίδιο σου τον εαυτό και μου είπες:
-Πάντα νομίζω πως είμαι στο σπίτι μου!
Πραγματικά όταν είναι μεσημέρι στην Αμερική στη Γαλλία -όλος ο κόσμος το ξέρει -ο ήλιος βασιλεύει.


Αυτό που είναι σημαντικό, δεν το βλέπουμε...  Είναι όπως και με το λουλούδι. Αν αγαπάς ένα λουλούδι που βρίσκεται σε κάποιο αστέρι, είναι γλυκό τη νύχτα να κοιτάζεις τον ουρανό. Όλα τ' αστέρια τότε είναι ανθισμένα.
Είναι όπως με το νερό. Ότι μου είχες δώσει να πιω
ήταν όπως μια μουσική, εξαιτίας του ήχου που έκανε το μαγκάνι και το σχοινί... θυμάσαι... ήταν πολύ ωραίο.

Θα κοιτάζεις τη νύχτα τ' αστέρια. 
Το δικό μου είναι πολύ μικρό για να σου δείξω που βρίσκεται. 
Έτσι είναι καλύτερα. 
Το αστέρι μου θα είναι για σένα ένα από τ' αστέρια.


Εδώ υπάρχει ένα μυστήριο πολύ μεγάλο. 
Για σας που αγαπάτε τον ίδιο το μικρό πρίγκιπα, όπως και για μένα,
 τίποτε στο σύμπαν δεν είναι το ίδιο,
 αν σε κάποιο μέρος, κανείς δεν ξέρει που, 
ένα αρνάκι που ποτέ δεν το είδαμε, έχει φάει, ναι ή όχι ένα τριαντάφυλλο...

Κοιτάξτε προσεχτικά τον ουρανό. 
Αναρωτηθείτε: το αρνί, ναι ή όχι, έφαγε το λουλούδι. 
Και αμέσως τότε θα δείτε πως όλα αλλάζουν...


 Και κανείς μεγάλος δεν θα καταλάβει ποτέ πως αυτό έχει τόσο μεγάλη σημασία!


ΜΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ!
ΜΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
 ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΩΣΑΤΕ!
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΕΙΞΑΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΗ ΧΑΡΑ!

ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ!!!


Πιπίνα Κουνέλη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου