Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Παιχνίδια του χωματένιου δρόμου - Σοφίας Χατζηκοκολάκη


Τα παιχνίδια του χωματένιου δρόμου 
παίζονταν σε χρόνια 
που τα αυτοκίνητα ήταν λίγα, 
οι δρόμοι δεν είχαν άσφαλτο 
και η τεχνολογία 
δεν είχε εισβάλει τόσο στη ζωή μας.
 
Ήταν παιχνίδια που επέτρεπαν 
την κίνηση και την έκφραση των παιδιών, 
τον αυθορμητισμό και τη φαντασία.
Μερικά από αυτά 
παίζονται ακόμα και σήμερα...

Ένα  βιβλίο της Σοφίας Χατζηκοκολάκη 
που μας γεμίζει νοσταλγία  
για τα παιχνίδια που σταμάτησαν να παίζονται 
γιατί δεν υπάρχουν πια χωματένιοι δρόμοι μόνο άσφαλτος και τσιμέντο παντού.

Από τις εκδόσεις Κέδρος 
κυκλοφορούν επίσης τα βιβλία 
της Σοφίας Χατζηκοκολάκη 

 "Επαγγέλματα παλιά που δεν υπάρχουν πια…"
και  
"Αντικείμενα χαμένα με τα χρόνια ξεχασμένα".
.............................................................
  



Χρόνια χελιδόνια     

Χωματένιοι δρόμοι κλέφτες κι αστυνόμοι
κι ήσουν πάντα ο κλέφτης μάτια μου
κι όποτε σε πιάναν κλάματα με πιάναν
ράγιζε ο καθρέφτης μάτια μου

Χρόνια χελιδόνια που πετάξατε
πού ‘ναι η ευτυχία που μου τάξατε

Χρόνια από μετάξι σου κόλλαγε όλη η τάξη
και με καρτερούσες μάτια μου
μου κρατούσες πάντα τη σκισμένη τσάντα
κι αστραποβολούσες μάτια μου

Χρόνια χελιδόνια που πετάξατε
πού ‘ναι η ευτυχία που μου τάξατε 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου