Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Ένα γράμμα για την τάξη μας - Σοφία Μαντουβάλου



Αγαπημένα μου Δευτεράκια και Τριτάκια ,


Με μεγάλη μου χαρά περιμένω κι εγώ

την ώρα που θα σας συναντήσω.

Σας υπόσχομαι να φέρω

μαζί μου στον Πύργο,

την καλύτερή μου φίλη, τη  Φαντασία .

Μαζί σκαρώνουμε  τα παιχνίδια μας,

μαζί κάνουμε τις αταξίες μας,

μαζί ονειρευόμαστε.


Κλείνουμε τα μικρά

και τα μεγάλα όνειρά μας για τον κόσμο

μέσα στα βιβλία και τα στέλνουμε

στα παιδιά για να τα μοιραστούμε μαζί τους .

Μέχρι τον Απρίλη

που θα συναντηθούμε,

στέλνω στην τάξη σας, 

να σας κάνει παρέα,

μία Μύγα με τακούνια .

Προσοχή, μπορεί

 να σας γαργαλήσει τα ρουθούνια.


Τι  κάνει  μία Μύγα με τακούνια

όταν συναντήσει μία

Κατσαρίδα με  κοτσίδα;


Θα μου πείτε τα νέα

 όταν έρθω.

Μέχρι τότε σας στέλνω

πολλά άτακτα φιλάκια.



Με αγάπη
Σοφία Μαντουβάλου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου